Sunday, March 04, 2007

tutuk

mektebin bacalarını söylüyorum akşamdan beri "kim yarimi sorarsa odur birincileri" diyorum ama rüyamda yeni türküden yağmurun ellerini istedim.




küçücük bir bakışın
çözer beni kolayca

az evvel ay tutuldu, bakın sizin için resimledik.

pur: ay tutuluyor

hepatrol: ay ay

pur: ya ya

ooooooooooooooooooooooooo

pur: ay tutuluyor sen bana vedat okyar diyorsun

kardanadam: burda on tane köpek birbirine girdi.
yani sokakta

pur: sen köpeğe değil göğe bak

kardanadam: tutuldu mu tamamen. tutulduysa göremem.

pur: yok hepisi tutulmadı daha

kardanadam: dur ben göge bakma durağına geçeyim o zman.

oooooooooooooooooooooo

fever: birde ayşe tutulması var bilir misin

pur: nasıl bi şey

fever: aynı ay tutulması gibi işte, kayboluyor, görünmüyor

pur: nereye kayboluyor

fever: bilmem
ayşe tutulmasının da fotoğrafını çekersen eğer
10 puan 10 puan 10 puan
bütün puanlar senin olacak

son olarak vedat okyar röportajına sinir olduğumu, dinata dinata şarkısını ve ne günlerdi o günler dostum şarkısını sevdiğimi fekat hala söyleyemediğimi ama kendime ve şarkıları gönderen pek kıymetli arkadaşlarıma can sağlığı dilediğimi, kayıp ayşelere evine dön çığlıklarıylan çığırdığımı ve de ah işte bu cümle düşük yaptı kardanadam.

3 comments:

qfwfq said...

ben bu ay tutulmasından bir şey anlamadım. köpekler öyle hırlaşınca ilkin işkillendim, kendime çekidüzen, bir poz verdim ama sonra bilimselleştim, annemgili uyarmadım. sonra durağa çıktım, durdum baktım ama ay işte bir bulutun arkasında gibiydi, birkaç dakika öyle kaldı. çok sıkıldım, soğuktu dışarısı. kendimi, moda girememi teskin için bulutlar da ayı örtüyorlar, onlarınki niye böyle gündem olmuyor diye düşündüm. obscured by clouds dinlemek için odaya döndüm ama bende yokmuş o şarkı. zaten geçen gün maça giderken boğazda yunus gördük biz, hayatımın rutini epeyi değişti bu sayede, tokum bu numaralarına dünyanın bir süreliğine.

vedat okyar evine dön!

pur said...

vedat okyar poz kesme diyeceğim, sen de var böyle adamlar diyeceksin ben de olmaz öyle şey diyeceğim. nolamaz diyeceğim.

ayşe evine dön!

pur said...

sayın buendia, bilimselliğiniz takdire şayan bu arada.