Thursday, March 22, 2007

eternal sunshine of the spotless mind

ahmet kardeş hafıza sildirmeyle alakalı bilgi aramaktadır:

"merakım beni bakırköy ruh ve sinir hastalıkları ardındansa çapa tıp fakültesine mail atmaya yönlendirdi bu çalışmalarım sonunda bakırköyden yanıt şu şekilde oldu "eğer hafızanızı sildirmek istiyorsanız büyük sorunlarız var demektir insan yaşadıklarından pişman olmamalı isterseniz gelin yüz yüze konuşalım cevabınızı bekliyorum" çapa tıp fakültesi ise sadece şunu gönderdi "çok fazla film izlemişsiniz".. "

10 comments:

turuncu said...

kendimi önemli hissettim ve bu hoşuma gitti. biliyor musun pur, her şey önemli hissetmek üzerine dönüyor şu dünyada, herkes önem kazanmaya çalışıyor. halbuki herkes biraz fazla film seyretse daha iyi olmaz mı? aras kargo önem taşıyormuş, biliyor muydun? bir de fikrimühim diye site kurmuşlar, onu duydun mu? google soracaksın o vakit. evet, fikirler mühim halbuki lakin çapa tıp fakültesinin haberi yok.

ne kadar karışmış kafam baksana, sen de var mı o silme makinasından, şoyle bir temizlesek?

pur said...

önemli bişey dedin turuncu.. çok önemli bişey.
o makineden yok da ütü var, kafa ütülerim olar mı?

turuncu said...

şimdi ütü var, ütücük var cânım efendim. kömürlü ütü var; ütü yaparken etrafa is dökülür, ayarı yoktur yakar kavurur... tefal var, yanmaz, yapışmaz... bir de pres ütü var, o da ayrı bir konu.

pur said...

tefal, sen herşeyi düşünürsün.

turuncu said...

pur hanım neyi düşünür peki?

pur said...

herşeyi de pur hanım düşünemez ki..

turuncu said...

ama her şeyi tefal düşünürse pur hanım neyi düşünür onu merak etmiştim.

turuncu said...

ayrıca ben de o gözlüklerden istiyorum.

pur said...

onun da düşündüğü bazı şeyler var elbet.

pur said...

pilot oldum ben.