Thursday, August 28, 2008

işimi sevdiğimi söylemiş miydim hiç?

deryacık bu hafta işten ayrılıyor, gurbet ellere gidiyor. gider ayak bir mail yazmış bizim mail grubuna, bir veda maili. bir kısmını buraya aktarıyorum çünkü bugün ben de işten ayrılacak olsam söyleyeceğim sözlerdir bunlar.. böyle seviyorum ben de işimi, iş arkadaşlarımı..



".... bilmenizi isterim ki sizleri tanimaktan, dahasi beraber calismaktan, ayni ekipte yer almaktan cok ama cok mutlu oldum. alanda ve meslekte, sizler gibi isine ozen gosteren, caliskan, bilgi paylasan, ureten, gelisen insanlar oldugunu gormek, ne yalan soyleyeyim bana cok iyi geldi :) her birinize ayri ayri tesekkur ederim..

pilot calisma sonunda, sizlerle bir araya geldigimizdeki heyecanimi hatirliyorum! ekibin onca buyumus olmasi, gozle inanilmasi zor birseydi! :) o heyecani hatirlayarak, giderayak birseyler demek istedim sizlere, nacizane..
inanilmaz guzel bir is yapiyorsunuz! dahasi, inanilmaz ozenerek yapiyorsunuz.. bildigim pek cok -saati milyonlar eden- meslekdasdan daha gayretle, ozenle, dikkatle, isine ve karsisindakine saygiyla calisiyorsunuz.. alip alabilecegi en iyi hizmet 3 dakikalik bir psikiyatr gorusmesi sonucunda elinde tuttugu receteden ibaret olan yuzlerce - binlerce insana ulasiyor, psikoterapi nedir'i bu insanlara en guzel ornekleriyle gosteriyorsunuz. bir suru insanin hayatinda yeni bir sayfa aciyor, "iyi ki yapmisim" diyecekleri adimlari atmalarina yardimci oluyor, bu ulkede psikolog-psikoterapist nedir ne degildir'e dair ciddi bir zemin ve soylem yaratiyorsunuz.. ellerinize, emeginize saglik..!! umarim, bundan sonrasinda karsilacaginiz cesitli zorluk ve sacmaliklarda, isin bu asil ozunu hatirliyor ve bununla motivasyon tazeliyor olursunuz.. tekrar.. ellerinize saglik!!! :)

bi kuple de pilot ekibe :) sevgili alev, aslihan, hacer, nuray ve seyma.. sizinle calismak ayri bi keyifti, hele bir gunde bir aylik hakedis yazdigimiz pazartesileri ve onu bile eglenceli hale getirisimizi unutmak mumkun degil :) size ozel tebriklerimi de sunmam gerek, cunku bugun bu kadar genis capli yapilan is, sizin emeginiz ve ozeninizle olabildi. sizi seviyorum :)....."

biz de seni seviyoruz deryacık :)

5 comments:

kibrit kutusu said...

senin işini sevdiğinin farkındayız ve gıptayla ve hatta gözlerimiz yaşararak seni izliyoruz hemşire.. keşke herkes senin gibi olabilse, misal ben:)))

içe dönük blogger said...

:)ben işimi seviyorum ama bugün bu ramazanın ilk gününde evdeyken, bütün ramazanı evde geçirme hayalleri kurdum.. şöyle sakin sessiz bir hayat düşledim :) dikiş dikeyim, yemek yapayım, kitap okuyayım, yazı yazayım, başkalarını değil de biraz da kendimi dinleyeyim istedim.. çok mu şey istedim..

kibrit kutusu said...

walla ne yalan söyleyeyim, ramazanda evde olmak güzel bir duygu hakikaten.. hamd ederim hamd olsun:)

mq said...

muhtemelen TUS'ta istediğim yeri kazanabilsem ben de işimi seveceğim ama her gün her gün, evde olmanın, çiçekleri sulamanın, kitaplar okumanın hayallerini kuracağım.... hal böyleyken neden bu kadar ders çalışıyorum...

içe dönük blogger said...

bence ders çalışmayı bırakıp kırlarda koşmalısın mq