Tuesday, August 05, 2008

ben bugün



ben bugün mantarlı pizza yedim, midemde hala hissediyorum varlığını.

ben bugün basic ph testini yeniden yaptım, üstünden bir sene geçtikten sonra.. ve gördüm ki iyileşmiş birşeyler.. mutlu oldum..

basic ph test tarifi:
*bir kağıt alın ve altıya katlayın (geçen sene sekizli yapmıştık bu sene altılı yaptık, daha yalın geldi bana)
*birinci bölmeye aklınıza ilk gelen bir kahramanı ve özelliklerini yazı.
* bu kahramana bir görev verin, bu görevi tanımlayın ve ikinci bölmeye yazın.
* üçüncü bölmeye, kahramanın görevi yerine getirirken karşılaşabileceği zorlukları yazın.
* dördüncü bölmeye, kahramanın görevi yerine getirebilmesi için ihtiyacı olanları yazın.
* beşinci bölmeye görevin akibetini yazın.
* altıncı bölmeye de kahraman bir daha böyle bir görevle karşılaşırsa neler olabilir yazın.

sonra şunlara bir bakın:
inanç
duygu
sosyallik
yaratıcılık
bilişsel yetenekler
fiziksel yetenekler

bölmelerdeki tanımları gözden geçirip yukardaki özelliklerden hangilerini içerdiklerini her bölmeye not edin.

sonra da sayın bakalım hangi yetenekleriniz ağır basıyormuş.. ayrıca seçtiğiniz kahraman ve görev de bugünlerdeki gündemiz olabilir..

geçen sene okurlarımızdan ikisine yapmıştık bu testi, onları da yeniden yapmaya davet ediyorum. değişimi görünce inanamayacaksınız :)

ben bugün arkadaşlarımı çok seviyorum. her gün seviyorum da bugün de çok. şarkımız onlar için gelsin :

beatles yorumu şarkının ruhunu daha iyi hissettiriyor sanki

joe cocker yorumu da harika yıllar dizisini hatırlatıyor,

ben bugün sergio mendes yorumunu dinledim.

seviyorum bu şarkıyı.

2 comments:

Yasemin said...

beatles ı dinlerken neler hissettiğimi anlatayım.

hazırlıktayız. zeynep taş ın video dersinde, bize ingiliz çocukların, adamların, kadınların oynadığı kısa filmler izletiliyor. ders boyunca bu başka dünyaya inanılmaz bir merak duyuyorum. (sonraları evden, nasıl olduysa bulduğum ingiltereye ait telefon numaralarını çevirip, o insanlarla sohbet etmeye de kalkıyorum, evet :), internetten çok öncesinden bahsediyoruz tabii ki..) sonra zil çalıyor, teneffüse çıkıyoruz, bahar ayları, dondurma gelmiş kantine, hepimiz alıyoruz.. nasıl da mutluyuz.. işte bunlar geldi aklıma..

içe dönük blogger said...

:) pek hoşsunuz yasemin hanım.. daha önce dinlediğimde de gülmüş idim, mandy'leri, ben'leri arama maceranıza.. işte bu şarkının joe cocker yorumu da bana o zamanları hatırlatıyor. biz hazırlıktayken vardı bu harika yıllar dizisi, bayılırdım..

bir de basic ph'ı boi bir vaktinizde yapmanızı özellikle tavsiye ediyorum size, geçen seneye göre değişimleri görmek güzel oluyor..