Friday, February 23, 2007

hadi gel bebeğim şöyle çölde bi turlayalım

9 comments:

b'locked said...

bu nedir bu ara herkes takmış buna

b'locked said...

yani nil sevgilim söylüyor ama
niye takmışlar onu anlayamıyorum
bu böyle ikindi vakti gerdan kıvıran ablaların "aaahhh" ı gibi bir şey mi birileri için

turuncu said...

başka kim takmış.?

pur said...

ben ilk defa bu sabah dinledim de çok hoşuma gitti, söyleyesim yazasım geldi. gerdan kıvıran ablaları bilmiyorum hiç.

pur said...

hey bebek, sen evinde çatalı kaşığı olmamak ne demek biliyo musun ha

pur said...

hadi gel biraz daha turlayalım

Anonymous said...

niye ikindi vaktinde kıvırıyorlar gerdan bu ablalar, bi özelliği mi var

b'locked said...

Cumbada aksam olmazken "Gelmeyen"i beklediklerindendir belki...Kimbilir?Ben 11 sene bilirim kendi adima.
Ama piyaniste dönüp"Hey bizim sarkimizi cal ahbap"dedikten sonra "Kalk gidelim bebegim buralardan"gibi bi'sey de olsa gerek
Bu aralar cok sevdigim kücük bir kiz takmis.Öyle biliyorum ben

Anonymous said...

olsa da yesek benim de canım çekti şimdi.