Thursday, June 28, 2018

Dinosaur Rap ve kapı önü





sevgili okur, bu postta dost kapısı çalmaktan bahsedecek ve sizlere güzel güzel şarkılar dinletecektim.



kumdan kaleler "ne zaman bir dosta gitsem evde yoklar" diyecekti, ardından, o dosta ya evde yoksa diye düşünüp hiç gidememekten, o tereddütten bahsedecektim "ya evde yoksan" diyen orhan baba şarkısı aracılığıyla, sonra yine de çalmak lazım kapıları diyecektim " çal çalsana kapımı" diyen birsen tezer şarkısıyla. sonra benim dost kapılarını gönlümce çalamama sebebim geldi ve dinosaur rap şarkısı dinlemek istediğini söyledi, hayır diyebilirdim tabii ama o zaman bu posttan tümüyle vazgeçmem ve yeni bir mücadele içine girmem gerekecekti, hiç içimden gelmedi.

bazen sadece sessizlik istiyor insan çünkü ya da dinazor rap.

extrovert anası bir introvert olmak konulu bir yazı da hayal edin burada. ben yazamıyorum şimdi.




No comments: