Monday, November 27, 2006

hayat

yeter artık pur, hayat devam ediyor!

20 comments:

Anonymous said...

kesinlikle , bazen "bi dur iki dakka" desek bile .
bu şimdi merhaba , ben geri geldim yazısı mı? :)

pur said...

:) evet, evet geri geldim.
zaten yalan dünya herşey bomboş.

Anonymous said...

e o zaman ne duruyoruz purcum?

pur said...

kutlayalım flhcim :)

Anonymous said...

kutlamak mı? tam olarak bunu kastetmemiştim, yani kutlamayla sınırlamayalım kendimizi :)

pur said...

helva mı yapalım?

Anonymous said...

bir kerelik kutlama yapmayalım , rahat olalım .

pur said...

ya flh ben 10 seansta rahat olma eğitimi veren bir kursa gideceğim, necati abimden özendim.

Anonymous said...

kimden kimden ? :)

pur said...

abicim necatiden ama kursu ondan almam, o profesyonel kursiyer olmuş..

pur said...

a sen bilmezsen biz nerden bileceğiz lao, biz de sen bir yer tavsiye edersin diye ümit ediyorduk.. yine mi hüsran..

sümeyyeöztürk said...

hoşgeldin pur

pur said...

:) teşekkürler 1079,hoşbuldum..

ayşe said...

çok mesudum. sevinçlendim. siz böyle kaybolun kaybolun tekrar gelin. papa gelmesin siz gelin onun yerine.

ayşe said...

susmak neden sana bu kadar yakışıyor ben bilmiyorum. hiç bilmiyorum.
seni özledim.

pur said...

:) siz böyle mesud olacaksanız ben gider gider gelirim..susarım bile..

ayşe said...

bak seni bir elime geçireyim ben yapacağımı bilirim. sakin sakin durduğuma aldan sen aldaan..

pur said...

yaaa..
benim bi işim çıktı yarın için.. istersen başka zaman görüşelim :P

ladybird said...

Hos geldin. Iyi ki geldin. Niye gittin diye sormayacagim cunku geri donmemene cok sevindim.. Onemli olan da bu zaten..

pur said...

:) hoşbuldum, sağolasın ladybird..
geri dönmeme sevindin herhal..